Algemene voorwaarden

Om onze klanten een zo goed mogelijke service te bieden, vinden wij het belangrijk dat u zich bij iedere vraag of klacht onmiddellijk tot ons wendt. Enkel zo kunnen wij onze klanten tevreden houden !
 
Contacteer ons via info@uniquerider.be
of telefonisch op +32 (0)479/28 48 16.

Hoe bestellen?

Door het winkelmandje te vullen. Dan kies je de levering in het gewenste land en de betaalmethode. Dan op bestelling afronden klikken. Dan moet u uw gegevens invullen en dan krijg een bevestigingsmail met uw bestelling erop. Indien het bestelde product niet meer voorradig zou zijn, word u daarvan verwittigd met vermelding van de leveringsdatum. Indien gewenst proberen we u een vervangartikel aan te bieden van dezelfde kwaliteit.

Hoe betalen?

U kan online betalen via Bancontact/Ideal/visa/mastercard

Verzending?

Gebeurt via de post. Indien u niet thuis bent ontvangt u een formulier in uw brievenbus met verdere info. U kan indien gewenst een ander leveringsadres opgeven dan uw eigen adres.

U kan ook kiezen om uw producten af te halen in onze winkel en zo verzenkosten te sparen.

Levering Benelux gratis vanaf 100 €
Levering onder 100€ België : €6

Levering onder 100€ Nederland : €10,5

Levering Luxemburg onder 100€ : €12,6

Levering Duitsland €10,5

Levering Frankrijk €12

Ander land? Contacteer ons dan even.

Wanneer levering?

We streven ernaar om, na ontvangst van uw betaling, uw goederen zo snel mogelijk te versturen (normaal gezien binnen de 3 werkdagen). Vraag gerust meer info over de leveringstermijn.

Retourneren van producten ?

 Producten die worden aangekocht bij Uniquerider kunnen binnen de 14 dagen terug gestuurd worden. U dient hiervoor contact met ons op te nemen via info@uniquerider.be Retourzendingen worden enkel geaccepteerd indien het product onbeschadigd of ongebruikt in de originele verpakking bevindt. Het aankoopbedrag (- de retourkosten) worden binnen de 14 dagen door Uniquerider terug gestort.

Let op: Verzendkosten zijn voor de koper !

Ons retouradres is:
Uniquerider
Vanoirbeek Irissa
Bilterweg 70
3840 Borgloon (België)

Wat bij foute levering?

 Gelieve een contactformulier in te vullen met je vraag en bestelnummer.

Ik vind niet wat ik zoek?

Geen probleem, stuur ons een mail met vermelding van het gewenste artikel en we zoeken het op. U ontvangt een mailtje met meer info, de leveringstermijn en prijs. Nog niet alles staat op de site, dus probeer het gewoon!

Wat als een artikel niet meer in stock is?

Wij sturen u een mailtje met de leveringsdatum erbij. Dit kan snel gaan. Je wordt automatisch op de hoogte gebracht wanneer uw artikel terug voorradig wordt.

 

Hoe weet ik wanneer ik betaald heb?

 U krijgt een automatische mail van ons met de bevestiging dat we je betaling ontvangen hebben. Dan is het enkel nog wachten op de levering aan huis. Indien u gekozen hebt "voor zelf afhalen" kan uw bestelling daarna afgehaald worden in onze winkel